مناقصات و مزایدات

شرکت توسعه معادن پارس تأمین

نوع انتشار:

فراخوان

کد فراخوان:

1-14040818

نوع فراخوان:

مناقصه

وضعیت:

فعال

نوع برگزاری:

یک مرحله ای

مهلت تحویل اسناد:

تا ساعت 16 روز 21/08/1404 6-مهلت تحویل اسناد: تا ساعت 16 روز 28/08/1404

آگهی مناقصه عمومی شماره 1-14040818  

شرکت توسعه معادن پارس تامین در نظر دارد تأمین، تحویل، نصب و راه اندازی 4 دستگاه دیزل ژنراتور به منظور استفاده در کارخانه استحصال نقره رنگان از توابع استان اصفهان و کارخانه استحصال طلای تفتان از توابع استان سیستان و بلوچستان را مطابق شرح خدمات مندرج در اسناد و  بر اساس نقشه­های پیوست با شرایط ذیل از طریق مناقصه عمومی به شرکت­های واجد صلاحیت واگذار نماید.

1-موضوع مناقصه: تأمین، تحویل، حمل و نظارت بر نصب و راه اندازی 3 دستگاه دیزل ژنراتور مدل KTA 50 G8-I با توان 1675 KVA  به همراه ژنراتور استمفورد انگلستان و کنترل PCC کامینز پاور تحت OEM کوپل هند برای پروژه اصفهان و همچنین یک دستگاه با مشخصات فنی فوق برای پروژه سیستان و بلوچستان

2-مدت انجام کار: 3 ماه  شمسی برای دیزل ژنراتورهای کارخانه نقره رنگان و تحویل فوری (7روزه) برای دیزل ژنراتور کارخانه طلای تفتان  

3- مدت اعتبار پیشنهادات 3 ماه می‌باشد.  تبصره: مناقصه‌گران می‌توانند در صورت تمایل صرفا نسبت به تأمین دیزل ژنراتورهای یک پروژه اقدام نمایند. ( سه دستگاه برای کارخانه نقره رنگان و یا یک دستگاه برای کارخانه طلای تفتان)

4-مبلغ تضمین:

  • 3 دستگاه دیزل ژنراتور کارخانه نقره اصفهان: ضمانتنامه شرکت در مناقصه به مبلغ 50.000.000.000 ریال مطابق با فرم های موجود در اسناد مناقصه تهیه و در پاکت الف و یا چک صیادی به مبلغ 100,000,000,000 ریال تسلیم کارفرمـا نماید.
  • 1 دستگاه دیزل ژنراتور کارخانه طلای سیستان و بلوچستان: ضمانتنامه شرکت در مناقصه به مبلغ 15.000.000.000 ریال مطابق با فرم های موجود در اسناد مناقصه تهیه و در پاکت الف و یا چک صیادی به مبلغ 30,000,000,000 ریال تسلیم کارفرمـا نماید. تذکر مهم: در صورت ارائه چک صیادی بعنوان ضمانت شرکت در مناقصه، بایستی چک حتما در سامانه صیاد ثبت شده باشد.

5-مهلت دریافت اسناد: تا ساعت 16 روز  21/08/1404  6-مهلت تحویل اسناد: تا ساعت 16 روز  28/08/1404

7-محل دریافت و تحویل اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه: شرکت توسعه معادن پارس تامین- تهران، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، خیابان دکتر صادق آئینه وند (64 شرقی)، پلاک 29، طبقه دوم تلفن: 88039114-021

8- جلسه پرسش و پاسخ: کلیه مناقصه­گران می­توانند راس ساعت10:00 روز یکشنبه به تاریخ 25/08/1404 با معرفی نماینده خود در جلسه پرسش و پاسخ مناقصه حاضر شوند.

9-هزینه خرید اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه: 50,000,000 ریال واریز به حساب 0268783083 نزد بانک تجارت شعبه میدان ونک 1049

10- ارائه اسناد مثبته نشان دهنده دارا بودن شرایط مناقصه در هنگام دریافت اسناد مناقصه الزامی است.

11-سایر جزئیات مربوطه : در اسناد مناقصه درج شده است.

متقاضیان می­توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09116321808 تماس حاصل نمایند . ضمنا مناقصه‌گزار در رد یا قبول پیشنهاد مختار است.

مستندات پیوست

عنوان فایل فایل

شرایط تسلیم و تحویل پیشنهادها

مهلت تحویل اسناد

تا ساعت 16 روز 21/08/1404 6-مهلت تحویل اسناد: تا ساعت 16 روز 28/08/1404

محل بازگشایی پیشنهادها

تاریخ بازگشایی اسناد مناقصه

تلفن تماس مربوط به آگهی

09116321808