مناقصات و مزایدات

شرکت توسعه معادن پارس تأمین

نوع انتشار:

فراخوان

کد فراخوان:

14020525

نوع فراخوان:

مناقصه

وضعیت:

غیرفعال

نوع برگزاری:

یک مرحله ای

مهلت تحویل اسناد:

1402/06/18

آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای شماره ۱۴۰۲۰۵۲۵ – نوبت اول

شرکت توسعه معادن پارس تأمین در نظر دارد نسبت به انتخاب پیمانکار جهت آماده­ سازی، باطله­ برداری، استخراج ماده معدنی (طلا)، احداث و نگهداری راه­های دسترسی معدن به­همراه عملیات مربوطه در معدن روباز مادوفتی در استان سیستان و بلوچستان – شهرستان تفتان از طریق مناقصه عمومی دو مرحله ­ای اقدام نماید.

شرکت توسعه معادن پارس تأمین در نظر دارد نسبت به انتخاب پیمانکار جهت آماده سازی، باطله ­برداری، استخراج ماده معدنی (طلا)، احداث و نگهداری راه­های دسترسی معدن به­ همراه عملیات مربوطه در معدن روباز مادوفتی در استان سیستان و بلوچستان – شهرستان تفتان از طریق مناقصه عمومی دو مرحله­ای با شرایط زیر اقدام نماید :

۱-موضوع مناقصه: آماده­ سازی، باطله ­برداری، استخراج ماده معدنی (طلا)، احداث و نگهداری راه ­های دسترسی معدن به همراه عملیات مربوطه در معدن روباز مادوفتی

۲-شرایط مورد نظر:

  • کاوش‌های زمینی (حداقل پایه ۳)
  • –    راه و ترابری (حداقل پایه ۳)
  • صنعت و معدن (حداقل پایه ۳)

۳-مدت انجام کار: ۲۵ ماه  شمسی                     

۴- مدت اعتبار پیشنهادات ۳ ماه می باشد.

۵-مبلغ تضمین: شرکت در مناقصه :  250،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ (دویست و پنجاه میلیارد) ریال با اعتبار ۳ ماه از تاریخ تحویل اسناد معتبر می باشد.

۶-مهلت دریافت اسناد: تا ساعت ۱۶ روز  04/06/1402 

۷-مهلت تحویل اسناد: تا ساعت ۱۶ روز  18/06/1402

۸-محل دریافت و تحویل اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ:

  • شرکت توسعه معادن پارس تامین- تهران، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، خیابان دکتر صادق آئینه وند
     (64 شرقی)، پلاک ۲۹، طبقه دوم تلفن: ۸۸۰۳۹۱۱۴-۰۲۱

۹- بازدید از سایت پروژه: کلیه مناقصه­گران می­توانند از تاریخ ۰۸/۰۶/۱۴۰۲ لغایت ۰۹/۰۶/۱۴۰۲ با حضور در استان سیستان و بلوچستان و هماهنگی با مناقصه­گزار از محل پروژه بازدید نمایند.

۱۰- جلسه پرسش و پاسخ: کلیه مناقصه­گران می­توانند در تاریخ ۱۱/۰۶/۱۴۰۲ با حضور در دفتر مرکزی شرکت توسعه معادن پارس تامین و هماهنگی با مناقصه­گزار در جلسه پرسش و پاسخ شرکت نمایند.

۱۱-هزینه خرید اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه: ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال واریز به حساب ۰۲۶۸۷۸۳۰۸۳ نزد بانک تجارت شعبه میدان ونک ۱۰۴۹

۱۲- ارائه اسناد مثبته نشان دهنده دارا بودن شرایط مناقصه در هنگام دریافت اسناد مناقصه الزامی است

۱۳-سایر جزئیات مربوطه : در اسناد مناقصه درج شده است.

متقاضیان می­توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۱۶۳۲۱۸۰۸ تماس حاصل نمایند . ضمنا مناقصه گزار در رد یا قبول پیشنهاد مختار است .

مستندات پیوست

عنوان فایل فایل
اطلاعات مناقصه اولhttps://www.iranparstamin.ir/wp-content/uploads/2023/09/Image-Tender3.jpg

شرایط تسلیم و تحویل پیشنهادها

کلیه مناقصه گران می توانند از مورخ 1402/06/08 لغایت 1402/06/09 با حضور در استان سیستان و بلوچستان و هماهنگی با مناقصه گذار از محل پروژه بازدید نمایند.

مهلت تحویل اسناد

1402/06/18

محل بازگشایی پیشنهادها

تهران - خیابان سید جما الدین اسدآبادی - خیابان دکتر صادق آئینه وند - پلاک 29 - طبقه سوم

تاریخ بازگشایی اسناد مناقصه

تهران - خیابان سید جما الدین اسدآبادی - خیابان دکتر صادق آئینه وند - پلاک 29 - طبقه سوم

تلفن تماس مربوط به آگهی

09116321808